مشاوره خانواده و ازدواج هم می تواند آنلاین باشد!  - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور مشاوره-خانواده,مشاوره-ازدواج,مشاوره-قبل-از-ازدواج,مشاوره-زناشویی,مشاوره-روانشناسی,مشاوره-روان-شناسی, -
مشاوره خانواده و ازدواج هم می تواند آنلاین باشد! 

مشاوره خانواده و ازدواج هم می تواند آنلاین باشد! 



ازدواج و شروع یک زندگی جدید، مرحله بسیار مهمی برای هر انسانی است. چه مرد باشیم و چه زن، این مرحله شروع دوران تازه ای از زندگی است که آینده و استقلال هر فرد را می سازد. خیلی از افراد علاقه مندند که مشاوره دریافت کنند، اما مشکلات قبل از ازدواج و گرفتاری هایی که دارد مانع شکل گیری یک رابطه درست می شوند و گاهی ممکن است اشتباهاتی که قبل از ازدواج داریم، جلوی یک ازدواج درست را بگیرند. همه اینها می توانند دلایلی باشند که افراد قبل از ازدواج، نیاز به مشاوره دارند. این مشکلات بعد از ازدواج هم می تواند ادامه پیدا کند، به طوری که افراد نمی دانند چه رفتارهایی می تواند یک زندگی خانوادگی را نگه دارد یا از هم بپاشد. با تیوترلند همراه باشید تا بیشتر در مورد مشاوره خانواده و ازدواج بدانیم. 

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند


مقاله مرتبط: اگر جواب سوالی را با جستجو در گوگل پیدا نکردیم، چه کار می توانیم بکنیم


مشاوره ازدواج آنلاین مسیری یکسان برای همه

مهم نیست که در کدام شهر زندگی می کنید یا چه قدر وقت خالی دارید تا بتوانید با یک مشاور صحبت کنید. مشکلی که بیشتر زوج ها دارند نیز همین است. آنها در تلاش هستند که زودتر مراحل قبل از ازدواج را بگذرانند و تا مراسم خواستگاری، نامزدی، عقد یا عروسی برسند. غافل از این که در همین مسیر هم مشکلات زیادی وجود دارند که ممکن است جلوی مسیر درست را بگیرند. مشکلاتی که انگار از زیر زمین بیرون می زنند و ایجاد می شوند. موانع می توانند چندان مهم نباشند. اما از آن جا که دوره نامزدی، مشت نمونه خروار است، ممکن است کوچکترین اشتباهی زوج ها را دلزده کند. 


مقاله مرتبط: مشاوره روان شناسی آنلاین | آمادگی برای روبرو شدن با مشکلات


حضور یک مشاور قبل از ازدواج، کمک می کند که مسیر زندگی مان را درست انتخاب کنیم. مسیری که قرار است سال ها طی کنیم و آینده مان را در کنار کسی دیگر بسازیم. در حالی که عدم شناخت کافی یا فشارهای جامعه، راه را برایمان سخت و گاهی برای همیشه از مسیر اصلی جدایمان می کند.

مشاوره خانواده آنلاین از هر جا

مشکلات خانوادگی برای همه هست. چه زن و شوهرهایی که سال هاست با همدیگر زیر یک سقف زندگی می کنند. و چه تازه عروس و دامادهایی که هنوز با شرایط جدید وفق پیدا نکرده اند و دنبال راه حلی برای پذیرش وضعیت جدید هستند. مشاوره خانواده یعنی یادگیری مهارت های زندگی و خانوادگی. 

مقاله مرتبط: مشاوره حقوقی آنلاین | قانون را قبل از شکایت بشناسید

زن و شوهرهایی که عاشقانه شروع کرده اند، اما الان احساس می کنند که زندگی مانند روزهای اول و سال های اول نیست. یا رفتارهایی که تا دیروز برایشان قابل تحمل بوده، الان قابل تحمل نیست. بنابراین نیاز دارند که با یک مشاور صحبت کنند و در مورد اتفاقات تازه و ناآشنای زندگی شان صحبت کنند.

چرا مشاوره آنلاین خانواده و ازدواج؟ 

این قانون وجود دارد که هر چه سن و سال به سمت میانسالی می رود، وقت و حوصله آدمها کمتر می شود. انگار کارهای روزانه دوره مان کرده اند و فرصت رسیدگی به خودمان را از ما گرفته اند. بنابراین به دنبال راهی هستیم که در همین زمان کم، بتوانیم مشکلاتمان را با دیگران مطرح کنیم و به دنبال راه حلی جدید باشیم. 


مقاله مرتبط: آموزش تصویری برای هر چه که می خواهید


پیدا کردن مشاوری که بتواند در همین وقت کم به ما کمک کند، کار ساده ای است. کافی است اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند را روی گوشی خود نصب کنید و با یک مشاور خانواده برای پیدا کردن راه حل هایتان صحبت کنید. 

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند




سوال تصادفی10 + 13 =